The last few days before departure. - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Mark Veer - WaarBenJij.nu The last few days before departure. - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Mark Veer - WaarBenJij.nu

The last few days before departure.

Door: Mark van't Veer

Blijf op de hoogte en volg Mark

16 Februari 2017 | Nederland, Wageningen

The last few days in the Netherlands are going by quickly and this Saturday I will be flying to Melbourne Australia.
The adventure that is ahead of me is something I cannot fathom yet and I am very curious to see what it will bring me.

If you would like to be in the e-mail list for my blog you can sign up on my actual blog.
My blog is linked to my Facebook so whenever I post an update it will be linked on my page.

To all my friends and family, thank you for the amazing amount of love and kindness I have been shown in my last few weeks before departure!

- Mark

! I will mostly write my blogs in English since a rather large amount of my friends are international.
If you would like an update in dutch please notify me and I will make smaller posts for individual people.

! Mijn blogs zullen vooral in het Engels zijn aangezien een aanzienlijk deel van mijn vrienden van internationale afkomst is en ik niet alles 2 keer ga schrijven.
Mocht je toch up to date blijven met mijn verhalen en reis laat het dan even weten dan zal ik geregeld even gaan zitten om deze mensen ook een update te geven.


  • 16 Februari 2017 - 17:44

    Karlan:

    Ik blijf graag op de hoogte Mark. Ik hoop dat je een heel goede tijd hebt.

  • 16 Februari 2017 - 18:34

    Matthea:

    Mark, ik ga je missen maar ik hoop dat je het zo ontzettend naar je zin zult hebben en dat er geen hele nare dingen gebeuren . Kom veilig thuis en ga ook deze reis samen met God . xx mama

  • 16 Februari 2017 - 19:54

    Eefke Vel Tromp:

    Ha die Mark, graag kijken wij af en toe even over je schouder mee. Liefs en wij denken aan jou

  • 18 Februari 2017 - 20:17

    Zus:

    jaaaaa je hangt nu in de lucht!
    we hebben nog staan turen in de lucht op het panoramaterras.. :)
    safe flight bro & love u!

  • 21 Februari 2017 - 21:43

    Dick:

    Ook ik ben benieuwd hoe het down under met je gaat Mark. Maak er een prachtige ervaring van!

  • 23 Februari 2017 - 15:55

    Sofie En Wim:

    Hoi Mark
    Wij willen graag op de hoogte blijven van je avonturen. Ga er van genieten. Wij zijn daar ook geweest, Judith woont er, en wij weten hoe bijzonder het is om daar te zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

18 Februari vertrek ik voor 11 maanden naar Australië, in de eerste 3 zal als barista in Melbourne werken. Daarna zal ik gaan rondreizen en wil ik zoveel mogelijk zien van Australië en mogelijk ook Nieuw-Zeeland. Volg mijn verhaal, de ups en downs, de mooie en misschien ook wel minder mooie dingen van mijn reis!

Actief sinds 05 Feb. 2017
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 2874

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 18 Januari 2018

I go to a land Down Under....

Landen bezocht: