I go to a land Down Under.... - Reisverslagen van Mark van't Veer - WaarBenJij.nu I go to a land Down Under.... - Reisverslagen van Mark van't Veer - WaarBenJij.nu
I go to a land Down Under....

11 maanden naar Australië, werken, backpacken en genieten van een nieuwe ervaring.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2017

Guess who's back, back again!

25 Februari 2017

Ready? Set? Go.....! The point of no return.

16 Februari 2017

The last few days before departure.
Mark

18 Februari vertrek ik voor 11 maanden naar Australië, in de eerste 3 zal als barista in Melbourne werken. Daarna zal ik gaan rondreizen en wil ik zoveel mogelijk zien van Australië en mogelijk ook Nieuw-Zeeland. Volg mijn verhaal, de ups en downs, de mooie en misschien ook wel minder mooie dingen van mijn reis!

Actief sinds 05 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2884

Voorgaande reizen:

18 Februari 2017 - 18 Januari 2018

I go to a land Down Under....

Landen bezocht: